Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ertappad med att runka på praoplatsen..

Postat av Erosni^ den 2 December 2008, 00:07
30 kommentarer · 872 träffar
tjenare allihopa....

hände en hemsk jävla sak idag, känner att jag måste få skriva ner det här och bara skriva av mig och dela med mig helt enkelt..

Jag går i 9 klass, och vi har praktik i 2 veckor.
Idag, måndag var första dagen på praktikplatsen och jag skulle praoa på ett ålderdomshem.

Det var tråkigt som fan, fanns inget att göra och jag blev hänvisad till tv rummet där det fanns tidningar och tv.

Tiden gick, jag skulle sluta 5 och klockan blev 3.

Jag kände mig riktigt sugen på att dra en runk eftersom jag inte hade gjort det på ett par dagar.. hittade ingen toa på översta våningen som jag var på, fanns bara i patienternasrum så jag bestämde mig för att åka o kolla runt lite i ålderdomshemmet efter ett bra ställe.

Jag tog hissen ner, till våningen under där huvudingången och allt är, kom ner till ett rum som var typ patienternasrum, där de fanns bord och sånt som dom spelar bingo o sånt vid ibland.

iallfall så är det en korridor efter det, och jag gick in i en av två dörrar där.

Kommer in i ett rum som är avlångt, med ett långt smalt bord med stolar runt, ett konferensrum typ.

Låser dörren bakom mig, sätter mig på en stol och börjar runka, den var redan lite smått hård efter lite fantasier och timmarna framför damtidningarna och mtv..

Efter några minuter så sätter jag mig på bordskanten och har byxorna nere vid fötterna och likdant med fillingarna..

Helt plötsligt hör jag hur låset i dörren vrids, och järn dörren öppnas utåt. Där står en kvinna som jag bara hejat på när jag kom på morgonen på min första dag, bakom henne står min handledare, också en medelålderskvinna och pratar med en till kvinna som står längst bak och ytterliggare en till bakom det..
dem hade kaffe o så med sig så det var väl förmodligen deras fikarum.. såg ut som ett sådant när jag tänker efter..

så där sitter man på kanten, med ballen i händerna.. inte så stor balle bör tilläggas.. är bara 15 år snart. hon som var först bara kollar på mig med stora ögon och sen slutar dem bakom att prata när dem kollar fram, och ser mig .. ställde mig upp o drog upp byxorna och handledaren mummlade nått i stil med att "du har nog missuppfattat arbetsuppgiften" eller nått sånt.. och en bakom står o fnissar o dem andra verkar helt paffa, var så totalt röd i ansiktet och ville bara försvinna..

slutade med att dom vände och gick med sitt fika., och jag drog upp byxorna satt bara kvar ett tag och sen tog jag hissen upp och stack hem.. tänker inte gå tillbaks dit..
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..