Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan det vara virus?

Postat av sunner den 1 December 2008, 12:30
12 kommentarer · 133 träffar
Hej.

skulle behöva lite seriös hjälp då jag har upptäckt ett program som körs på datorn som jag inte har en aning om vad det är.

"tabbar" jag så ser man ikonen (titta bild) men inget namn, har också kollat på Aktivitetshanteraren men hittar inget som ser underligt ut, eller ja allt ser underligt ut. men det är som det brukar, vad jag vet iallafall.

http://data.fuskbugg.se/skalma n01/--DSC00553.JPG den som är markerad dvs.

Just därför så vänder jag mig hit för att få lite tips på vad det kan vara eller förhoppningsvis att nån själv har haft denna "ikon" och vet vad det är för program/virus hur jag kan få bort det osv. så alla tips och hjälp innom detta är väldigt uppskattade. Det kan ju också vara ett helt normalt program som varken skadar eller är dåligt för datorn. men som sagt alla tips osv är välkommna för om det nu skulle vara så, så behöver jag inte var orolig.

Tack på förhand
Föregående tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..