Hihi! Undrar bara om det var nån som såg idag på Vakna med the Voice när Johan Palm var och hälsade på?
Kom in i studion 3 min över halv 9 med årets knullrufs och hade spytt 5 minuter tidigare!
Ganska kul att se på tycker jag i allafall!
Bjuder på stavfel/särskrivning/annat fel i svensk grammatik! :)
#8 Du förstod vad jag menade, om inte så borde du lära dig läsa.
Hmm vill inte se han heller, jag har stört mig på honom sen idol tog med honom, han har inte ens kommit in i puppen...
Och försöka tjäna en summa, sen efter ett år så kommer nästa idolnisse att göra samma skit.
Men det är väl bra att ni tar ut era blyga aggressioner på en kille som lever ett, just nu, roligt liv.
Klart som fan! <3<3<3 (13%)
Johan Palm? :o (19%)
Jag älskar er alla! <3
Är helt säker på det, just wait.... tyvärr...
Sen har han löss eller? står ju och kliar sig i håret hela tiden :P
Det enda Mjölby har att vara någorlunda stolta över annars är deras hockeylag som är mittenlag i div1.
För fan.
Ser han bra ut? låt se.. Hans armar är lika stora som pennan som ligger på mitt skrivbord just nu, han ser ut som en ful tjej i ansiktet och han rör sig som en invalid kråka på scenen.
Kan han sjunga? Ja du, det räcker väll bara att kolla runt lite på youtube så hittar du säkert något du vill skära av dig öronen till.
"Ser han bra ut? låt se.. Hans armar är lika stora som pennan som ligger på mitt skrivbord just nu, han ser ut som en ful tjej i ansiktet och han rör sig som en invalid kråka på scenen."
Pratar du om Bill Kaulitz eller Johan Palm nu?
"Ser han bra ut? låt se.. Hans armar är lika stora som pennan som ligger på mitt skrivbord just nu, han ser ut som en ful tjej i ansiktet och han rör sig som en invalid kråka på scenen."
Hahaha, så rätt :D