Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lcd TV

Postat av umah den 29 November 2008, 13:01
8 kommentarer · 69 träffar
Hejsan!

Jag hade snart tänkt att skaffa mig ett Xbox 360, och då jag gärna vill få en lite bättre spelupplevelse så hade jag tänkt att införskaffa mig en HD Lcd tv också.

Eftersom jag fortfarande bor hemma så behöver jag nog inte en alltför stor, hade tänkt mig nånstans mellan 28 - 32". Nu behöver jag lite rekommendationer på nån BILLIG Lcd tv med full HD. Såg denna på elgiganten men vet inte riktigt hur den är:

http://www.elgiganten.se/is-bi n/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK /El_DisplayProductInformation- Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9J Bwx1h0000UqKkPvlm?ProductID=MU HD4QFHx58AAAEduwZ8110f&Catalog CategoryID=tjHD4QFHEiUAAAEO8Vx ZtSy_

Eftersom min ekonomi kanske inte är den mest önskade så vill jag helst inte att priset överstiger 4000 kr, helst billigare! Har egentligen inga superkrav på den, så välkomnar de flesta förslagen.

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..