Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ute i skogen

Postat av DeKrObot den 29 November 2008, 02:22
32 kommentarer · 57 träffar
Haha tja alla jag var ute med mina polare idag ,, vi var 2 stycken som skulle gå till ica kvantum vi tar en genväg genom skogen. och det är lite mörkt satt min kompis han går lite före oss (vet inte vrf) medans jag och mina andra polare går lite bakom honom,..
Då den första polaren som går framför håller en pinne och släpper satt det blir en typ slangbälla mot oss, och den träffar min hand och samtidigt min kompis jacka så det låter som ett jävla skott ,. =D jag skriker AJJJ!!! och min kompis vart så jävla rädd han skrek jag är träffad!! jag tror att det var en sniper!!!!!,,,

han var seriös ocksÅ! =O jag skrattade och hade hela jävla handen i munnen för det är lite kallt och får en liten kvist rakt på fingret gör gö lite ont =)) men fyfan vad roligt det va jag garvade tillochmed på ica! xD!. HAHA;D han säger nu att det lät som ett riktigt sniper skott,, han är halvt turk och halv svensk det är så jävla roligt för vissa kan vara lite rädda av sej =DD
Hoppas ni fick ett litet garv ni med =))

peace!!
Föregående tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..