Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

kalle och jag, på rymmen

Postat av roba den 27 November 2008, 22:01
27 kommentarer · 52 träffar
allt var som vanligt när jag vaknade upp idag, förutom att snön hade smält, det var blött och blåsigt ute, ljumna sköna vindar när man klev utanför dörren för att dra sig till bussen.

Jag hade precis fått en ny Stone Island jacka av min pappa för ca 8 000 :- . En kompis hade sovit över hos mig, han hette kalle, han var bra på att slåss sa dom, jag hade inte lärt känna honom så mycket men han hade tvingat mig att låta han sova hos mig eftersom han hade slagit ner sin pappa. Hans mamma hade "hängt" sig sa dom.

Vi kom upp till bussen så står alla människor där, i gäng, uppdelade. Populära, Rasister, Nördar, Utfrysta och sen alla jävla fnask. Självklart så stod dom utrfysta själva, inget jävla gäng där. Iallafall så kom jag och kalle upp dit, vi ställde oss under ett träd för att försöka rädda den välfixade frillan från all blåst.

Sen så kom det en snöboll i jätte hög fart, träffade kalle rätt i bakhuvudet, det var en utav dom där jävla äckliga invandrarna, alla i det gänget skrattade högt, skrek något på sitt eget språk och gav oss fingret, jag och kalle kollade på varandra, sen tog vi på oss våra kngjärn och gick tid för att ta ett snack med dom där jävla blattarna.

Vi gick dit, vi såg verkligen att dom var beredda på att slåss, jag såg att kalle hade en kniv i fickan, jag tänkte fråga vafan han skulle med den till, men jag han inte, han sprang nu emot dom, smutskallarna var ungefär 7 stycken, men kalle sprang dit och började slåss, jag kom efter, hittade någon blatte och slog sönder hans ansikte, tog tag i nästa och slog honom, vi slog ner dom alla och jag kan nästan lova er att kalle hade ihjäl minst två stycken.

Bussen kom och vi hoppade på den, vi gick i skolan som vanligt, sen efter skolan så tog vi samma buss hem, vi märke att det var poliser där, sen såg vi ännu fler blattar och deras släkt, kalle kollade på mig ännu en gång, han hade med sig ett baseboll trä' denna gång.

Han gav mig det och sen så gick vi ut, mötte blattarna och sen började vi slåss, vi slog ner dom helt jävla brutalt och sen kom poliserna springandes, dom var bara 4 stycken så vi slog ner dom också, nu är vi på rymmen, jag och kalle.

Och vi undrar ifall vi kan slagga hos någon här på fragbite, vi är just nu på ett hotell i Skellefteå, skriv här i tråden om vi kan sova hos er, ni får självklart betalt!

det här är ingen myt, jag lovar allt har hänt på riktigt...

diskussion: har du också varit på rymmen?
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..