Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Snodde en elefant, Hjälp!

Postat av NyElefantÄgare den 26 November 2008, 22:27
14 kommentarer · 133 träffar
Hej fragbite , jag gjorde ett nått account för mitt andra har blivit bannat (franklennart).

Vi hade natur kunskap med klassen och skulle ut i skogen o greja , jag och min kompis Jocke, smiter iväg från gruppen för att röka, då ser jag det absolut vackraste jag någonsin sätt, det var en elefant. Jag var tvungen att närma mig elefanten för att beskåda dess skönhet , då ser jag att någon har varitt taskig mot den o slagit den , den hade fullt mer ärr på benet.

Detta kunde jag inte tillåta så jag och min polare jocke smet ut kl 4 inatt o slog sönder stacketet och förde den igenom linköping till mitt garage.

nu till mitt problem, hur i helvete får jag den att sluta bajsa ?
jag matar den med knäckemacka med kaviar på, kan det vara de ? hans kost består av det och ibland häller jag upp ett glas juice till han. han sprut lackar min vägg, pappa vet inte om det än , men mamma vet , hon säger att jag måste släppa ut den i det vilda men det vill jag inte :/

nått tips hur jag kan berätta för farsan osv?

är detta olagligt ?

hur får jag den att sluta bajsa ?

bild: http://lillabla.files.wordpres s.com/2008/02/looking-for-fun. jpg

HJÄLP FB!

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..