Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn fastnar när jag kör spel!

Postat av neve den 25 November 2008, 17:25
9 kommentarer · 70 träffar
Tja! Det är så att jag har ett jävligt jobbigt problem. Jag har haft detta problem sedan jag fick datorn, alltså sen juni detta år. Det är så att när jag kör olika program/spel så fastnar bildskärmen till i ett par sek, men om jag har någon musik i bakgrunden så fortsätter den spela. Ljudet buggar upp och tillslut så kommer det tillbaks. Just nu ar jag ändrat till XP, men när jag hade vista så fastnade spelet i lika ofta, men om det fastnade så fick man lov att starta om spelet/programmet. När jag körde med vista kom det även upp ett fel meddelande: http://data.fuskbugg.se/skalma n01/------fel.jpg

Jag har googlat runt lite ibland sen jag fick datorn, men jag har inte hittat något riktigt svar. Jag har testat med äldre drivrutiner, men inget har funkat. Jag har fått detta error när jag kört dessa spel/program:

Counter-Strike 1.6

Counter-Strike:Source

Valve Hammer Editor

Atlantica Online

Det är dom flesta program jag har, så det är inte bara ett enskilt spel det är fel på. Jag hoppas att något vet svaret på detta problem och skulle vara tacksam för alla hjälp jag kan få.

Tack på förhand // neve

EDIT: Innan det fastnar i cs så hinner man se att fps droppar rejält!
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..