1
Dåligt jobbat kommunen!!
Postat av Fipparn den 25 November 2008, 08:49
8 kommentarer · 171 träffar
Hej alla!
Nu är det så att jag bor på ett ställe utanför Uppsala.
Pga av snö ovädret så har vägarna blivit lite igensnöade och dörför kommer ingen trafik fram ifrån kl 01.00 - 07.00. efter det så börjar bönderna på detta ställe att ploga bort snön så att trafiken kommer fram.
Det jag vill få sagt med den här lilla tråden är att jag inte kan komma till skolan, eller spelbutiken för den delen, pga av att bussarna inte går in till stan.
Det går bussar från stan som ska köra skolbarnen till skolan där jag bor.
Men inga bussar in till stan.
VAFAN ÄR DETTA?!
Jag blir så jävla förbannad. Uppsala kommun måste fan kunna göra saker bättre. Dom skiter i att skicka ut bussar för att busschaufförerna är antingen fega eller så vet dom inte hur man kör på vintern. Detta är ett seriöst problem som gör många människor arga.
Speciellt mig.
Kommunen måste fan kunna sköta sig bättre när det gäller en sån här enkel sak.
Tycker inte du det?
Nu är det så att jag bor på ett ställe utanför Uppsala.
Pga av snö ovädret så har vägarna blivit lite igensnöade och dörför kommer ingen trafik fram ifrån kl 01.00 - 07.00. efter det så börjar bönderna på detta ställe att ploga bort snön så att trafiken kommer fram.
Det jag vill få sagt med den här lilla tråden är att jag inte kan komma till skolan, eller spelbutiken för den delen, pga av att bussarna inte går in till stan.
Det går bussar från stan som ska köra skolbarnen till skolan där jag bor.
Men inga bussar in till stan.
VAFAN ÄR DETTA?!
Jag blir så jävla förbannad. Uppsala kommun måste fan kunna göra saker bättre. Dom skiter i att skicka ut bussar för att busschaufförerna är antingen fega eller så vet dom inte hur man kör på vintern. Detta är ett seriöst problem som gör många människor arga.
Speciellt mig.
Kommunen måste fan kunna sköta sig bättre när det gäller en sån här enkel sak.
Tycker inte du det?