1
Tjej problem
Postat av :D! den 24 November 2008, 03:34
34 kommentarer · 142 träffar
Tjenare, här kommer ännu en "tjej problem-tråd".
Har sökt runt på forumet men inte hittat nån tråd som kan hjälpa mig.
Så här ligger det till:
Jag var på en fest i fredags, en polare till mig som hade den.
Drog dit med några kompisar.
Då var jag ganska intresserad av en brud som såg bra ut, och jag var bekant med henne, och hon skulle dit.
Vi hade skit kul tillsammans, allt gick bra men inget hände.
Drog hem runt 4-5 på natten med en polare som sov hos mig.
Sen senare på dagen, så drar jag ut med samma kille som hade festen, och han berättar en en annan kille hade strulat med tjejen jag gillade.
Så.... skit i henne då :)
Men nu till mitt nuvarande problem:
På festen, så var det ju såklart många tjejer, snackade med ganska många, och det var en som var skit snygg vi kallar henne för Tjej2, men jag bara snackade me henne som kompis, eftersom jag var inställd på den andra tjejen, och tänkte inte på hur bra hon såg ut osv.
Iallafall, ja loggar in på Facebook nu, och ser att Tjej2 har addat mig, och undrar såklart hur hon visste vad jag hette i efternamn osv.
Börjar snacka me henne, det var trevlig.
Fick hennes msn, vi snackar på...
Och jag tror att jag ska satsa på den här tjejen, men vet inte om hon har kille eller inte.
Så, dessa är min frågor:
1. Tror ni att hon gillar mig?
2. Hur ska jag få reda på om hon har kille utan att fråga rätt ut?
3. Hur ska jag fråga om hennes mobil nummer?
4. Och hur ska jag träffa henne igen? Med tanke på att jag har träffat henne EN gång så kan jag ju inte bara fråga "Vad är ditt nummer?" Och så ringer jag och frågar om hon vill hitta på nåt.
Måste ju liksom lära känna henne först :)
Så om ni på Fragbite kan hjälpa mig så mycket som möjligt så vore det riktigt schyst :)
Tack på förhand
Och jag är 15 år ;)
Borde berätta också att det var jag som frågade om hennes msn, inte tvärtom.
Har sökt runt på forumet men inte hittat nån tråd som kan hjälpa mig.
Så här ligger det till:
Jag var på en fest i fredags, en polare till mig som hade den.
Drog dit med några kompisar.
Då var jag ganska intresserad av en brud som såg bra ut, och jag var bekant med henne, och hon skulle dit.
Vi hade skit kul tillsammans, allt gick bra men inget hände.
Drog hem runt 4-5 på natten med en polare som sov hos mig.
Sen senare på dagen, så drar jag ut med samma kille som hade festen, och han berättar en en annan kille hade strulat med tjejen jag gillade.
Så.... skit i henne då :)
Men nu till mitt nuvarande problem:
På festen, så var det ju såklart många tjejer, snackade med ganska många, och det var en som var skit snygg vi kallar henne för Tjej2, men jag bara snackade me henne som kompis, eftersom jag var inställd på den andra tjejen, och tänkte inte på hur bra hon såg ut osv.
Iallafall, ja loggar in på Facebook nu, och ser att Tjej2 har addat mig, och undrar såklart hur hon visste vad jag hette i efternamn osv.
Börjar snacka me henne, det var trevlig.
Fick hennes msn, vi snackar på...
Och jag tror att jag ska satsa på den här tjejen, men vet inte om hon har kille eller inte.
Så, dessa är min frågor:
1. Tror ni att hon gillar mig?
2. Hur ska jag få reda på om hon har kille utan att fråga rätt ut?
3. Hur ska jag fråga om hennes mobil nummer?
4. Och hur ska jag träffa henne igen? Med tanke på att jag har träffat henne EN gång så kan jag ju inte bara fråga "Vad är ditt nummer?" Och så ringer jag och frågar om hon vill hitta på nåt.
Måste ju liksom lära känna henne först :)
Så om ni på Fragbite kan hjälpa mig så mycket som möjligt så vore det riktigt schyst :)
Tack på förhand
Och jag är 15 år ;)
Borde berätta också att det var jag som frågade om hennes msn, inte tvärtom.