Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Körkortsproblem - Vad tror ni ?

Postat av Zohan den 20 November 2008, 18:28
18 kommentarer · 122 träffar
Nu är det så att jag är 16 år och för cirka 10 dagar sedan så var jag på en sån där handledarkurs för att få lov till att övningsköra.
Vanligtvis så ska tillståndet komma hem i brevlådan cirka 3 dagar efter att man har skickat det så igår ringde mor till länsstyrelsen och frågade varför de inte hade skickat det än och de svarade att mina papper är på behandling (eller nått sånt) hos polisen för att de tog mig med alkohol i väskan förra året när jag var 15.

De sa att vi skulle få hem nått besked i slutet av veckan , men asså, besked på vad? :S
Mamma tror att de ska skjuta upp körkortet för mig i 2 år, men seriöst, borde jag inte ha fått reda på det förra året när incidenten hände om det vore så?

Jag tycker inte att det gör alltför mycket att vänta 2 extra år, det är inte hela världen liksom men jag undrar ifall det kommer att stå i papper sen när jag blir vuxen och söker jobb då jag planerar att läsa vidare för att sedan bli någon typ utav ingenjör.

Vad tror ni?
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..