Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hatar mina föräldrar

Postat av Legoglass den 17 November 2008, 17:45
158 kommentarer · 286 träffar
Jag hatar mina föräldrar. Det enda viktiga i världen enligt dem är skolan. I hela mitt liv har jag fått höra att skolan är skit viktig, att man måste gå t ex NV linje för att lyckas i livet. Att jobba som t ex snickare är misslyckat.

När jag slutade 9an hade jag 300 poäng. Jag fick VG i matte. Har svårt för matte, gillar inte matte. Mina föräldrar fick damp när de såg att jag fick vg i matte och stängde av internet halva sommarlovet :D

Nu går jag första året på en NV matte data linje. Jag har fått mvg på nästan alla uppgifter vi fått på t ex engelskan och svenskan m.m. Men det går tyngre i matten. Första matte provet fivk jag g..andra matte provet nu fick jag g+/vg. Vår lärare sa till oss dagen innan att vi skulle ha matte prov. Så vi fick en kväll på oss att plugga in 3 kapitlar som vi jobbat med udner 3 månader.

Idag när jag berätta för farsan att jag fick g+/vg fick han damp..stängde av datorn, snacka med mig typ i 1 timme om att jag måste ta tag i matten för att utan matten kommer man ingenstans i livet..
Att jag aldrig kommer kunna få ett bra jobb utan att ha vg-mvg i matte a,b,c..

Nu vill de ringa nån psykiatriker för att snacka med mig om att jag måste bli bättre i matte..

Well, kanske låter skit konstigt och så men jag venne riktigt hur jag skulle förklara det..

Hoppas ni förstår..

Mina föräldrar konstiga?

158 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 158 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..