1
internet flippar.. seriöst :S:S
Postat av Azde.fi! den 17 November 2008, 14:26
8 kommentarer · 26 träffar
Hej!
Har seriöst dampat sönder!!!
Sen igår har mitt jävla internet flippat sönder.
Loggar in på msn, går in på tex youtube eller vilken internet sida som helst. Så två sekunder senare så står det "anslutningen till sidan avbröts" och jag loggas ut från msn. Så kan inte vara inne på msn samtidigt som jag surfar :S
Ja, så jag måste starta om internet sidan, avsluta msn för att kunna surfa iaf i 10 min. Sen stängs det det i typ 10 min igen. Hela tiden. Även fast jag inte är inne på msn.
Sammanfattning för er som inte fattade min lilla morgon förklaring:
Mitt internet stängs av i ca 10 min var tjugonde minut utan anledning. Även om jag inne på msn eller inte.
Tackar seriöst den personen som vet varför!!!
Har Telia 24Mbit/s
Har seriöst dampat sönder!!!
Sen igår har mitt jävla internet flippat sönder.
Loggar in på msn, går in på tex youtube eller vilken internet sida som helst. Så två sekunder senare så står det "anslutningen till sidan avbröts" och jag loggas ut från msn. Så kan inte vara inne på msn samtidigt som jag surfar :S
Ja, så jag måste starta om internet sidan, avsluta msn för att kunna surfa iaf i 10 min. Sen stängs det det i typ 10 min igen. Hela tiden. Även fast jag inte är inne på msn.
Sammanfattning för er som inte fattade min lilla morgon förklaring:
Mitt internet stängs av i ca 10 min var tjugonde minut utan anledning. Även om jag inne på msn eller inte.
Tackar seriöst den personen som vet varför!!!
Har Telia 24Mbit/s