Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gjorde bort mig totalt!

Postat av Firreboi den 17 November 2008, 00:28
63 kommentarer · 176 träffar
Hejsan kära fragbitemedlemar . Jag tänker dela med mig en sak som hände i lördags

Jag och min flickvän skulle hem till henne och glo på film och bara ta det chill. Hon var ensam hemma så jag hoppades på att få lite sex på sidan om!

Anywayz , vi kom hem till henne , gjorde lite popcorn och tog fram läsk och började glo på filmen pearl harbor.

Efter ett tag så var 1,5 liters colan slut och hon bad mig gå och hämta en ny ur kylen.

Jag sa att det kunde vänta och började mysa med henne istället. Efter lite kyssar och smek så var jag grovt kåt!

Gick och hämtade den nya colan och när jag öppnade kylskåpsdörren så halvskrek jag lite till hon "Erica, ska vi inte skippa filmen och gå upp på ditt rum och ha lite vilt sex?" Jag stängde igen kylskåpsdörren och till min förvåning så stod hennes 9 åriga lillasyster i köksingången med en konstig och förvånad blick.

Jag tänkte wtf, har hon hört allt? Innan jag sagt nåt så sprang hon upp till sitt rum fort som fan.

Jag gick sakta ut till vardagsrummet med colan i min högra hand och såg min flickvän. Det såg fan i mig ut som hon hade fått ett vedträ uppkört i skitan!

Hon sa med en arg röst "VAFAN håller du på med"

Jag sa att jag inte hade en blekaste aning om att hennes lillasyster var hemma.

Hon gick upp till lillsyrran och sa att jag bara skojade lite. Allt kändes jätte epic fail.

Med ett pissigt humör så satt vi alldeless tysta och kollade klart på filmen.

Efter ett tag så hör jag att ytterdörren rycks upp med ett jävla drag och hennes farsa kommer in i huset.

Han såg jävligt arg ut och säger till mig att jag ska följa med han ut till hallen.

Han berättar att min flickväns lillasyster har ringt till honom mitt i en konferans och berättat vad jag hade "skrikit" ut i huset.

Allt blev svart i skallen. Jag sa att jag var ledsen och att jag inte hade nån aning om att hon var hemma.

Det slutade med att jag och min flickvän fick sitta i vardagsrummet med hennes far och diskutera sex!

Det första han gick in på var att han tyckte att hennes dotter inte var tillräckligt gammal för att ha sex med mig.

WTF , jag är 17 hon är 15. Han sa också att om jag rör hon sexuellt något mer så skulle han bulta in pannbenet på mig och började skratta.

Vad fan ville han få ut av det?

Han drog en sista mening: Jaja då är allt lugnt då jocke? svarade ja.

Var han ironisk med att han skulle slå ihjäl mig om jag knullade hans dotter igen eller vad fan menade han?

Detta är det mest obehagligaste tillfälle jag varit med om. Inte pratat med min flickvän nånting efter det heller -.-

vad ska jag göra?

EDIT: Jag kan dela ut en brykaka till alla som kritiserar min svenska :)

Huvudsaken är väl att skiten går att läsas?
Föregående tråd
Nästa tråd

63 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 63 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..