Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

jag & mitt ex

Postat av wilzen den 16 November 2008, 23:59
113 kommentarer · 268 träffar
Jag och mina brud problem börjar fan gå mig på närverna, så snart blir jag nog bög!

Till saken:
Jag var tillsammans med en brud för 2 årsen, låt oss kalla henne för "X" (då jag inte vill ge ut hennes namn och då hon faktist är mitt X).

Iallafall så var jag och X tillsammans i ungefär två månader då jag var väldigt kär i henne. Och vi umgicks inte speciellt ofta under den tiden, hon var ganska svårtillgänglig vilket gjorde att jag långt långt ifrån tröttna på henne. Jag verkligen brann för att träffa henne och om vi bestämde på en måndag att vi skulle umgås på en onsdag så kunde jag inte sova om nätterna för jag låg bara och längtade sönder. Vi hade inte heller sex under vårat förhållande.

Det här kanske låter som Sveriges mest sugande förhållande, men när jag tänker på det så var nog det bästa tiden i mitt liv. Har nog aldrig varit så lycklig. Och då har jag haft 1 förhålland innan med bra sexliv i och 2 förhållanden efter med bra sex liv i + några one-night-stands, och inget av det är ens gämnförbart med hur mycket bättre tiden var med X.

Så en kall jävla höstdag i skolan (nej, jag gick inte i sjuan, detta hände på gymnasiet) så dumpa hon mig mitt ute i regnet. Just då kände mig inte speciellt ledsen, det kändes mest som "jahapp, det var det!" så resten av skoldagen gick på som vanligt.

Men när jag kom hem på kvällen så började tårarna spruta och jag ville inget hellre än få henne tillbaka. Samma kväll snackade jag med henne som vanligt på msn och vi sa ingenting direkt om att hon hade dumpat mig, jag försökte väll bara ha kvar min "stolthet" och inte visa mig vara ledsen över den saken.

Så tiden gick vidare med en spricka i hjärtat som skulle behövt 30-40 stygn för att bli helt igen. Efter ungfär 4 månader med bra kontakt hela tiden så bestämde vi oss för att umgås igen. Jag som då var långt ifrån att ha kommit över henne var inte annat än överlycklig att få vara med henne igen.

Att börja träffa henne igen var nog det största misstaget jag någonsin har gjort i hela mitt liv. Naturligtvis blev jag så jävla stört kär i henne igen. Vi umgicks några gånger under ett halvår var av en gång sov jag över hos henne. Vi hade sex istortsätt hela den natten och det var så helt sjukt underbart. Det är och kommer nog alltid vara den lyckligaste dagen i mitt liv.

Dom flesta vet nog hur det är. Man gör det man inte borde göra. Jag borde inte träffat henne för jag visste ju att jag aldrig skulle komma över henne om jag fortsatte träffa henne. Men jag kunde verkligen inte låta bli att träffa henne.

Men efter ett halvår slutade vi träffas, för jag bestämde för mig själv att jag måste få slut på mitt lidande av att aldrig få komma över henne och slippa må dåligt över att vi aldrig kommer bli tillsammans nåt mer.

Tog mig ungefär ett halvår att komma över henne och starta om på nytt. Skaffade ny flickvän men X var långt ifrån glömd, men det fanns inga förhoppningar eller så stor längtan efter henne längre. Vi hade då fortfarande bra kontakt.

Tiden gick med min nya flickvän som jag knappt hade några känslor för, jag kände mig inte speciellt kär när vi blev tillsammans. Men jag tänkte ungfär att känslorna poppar väll upp efter ett tag. Hon var visserligen fjortis, men hon såg riktigt bra ut och var grym i sängen. Men efter 3 månader hade jag fortfarande inga känslor alls så jag dumpade henne.

Samma sak hände med min nästa brud som jag iallafall hade mer känslor för när vi blev tillsammans. Men jag kände verkligen inte i närheten så mycket som jag gjorde för X. Så det slutade med att jag dumpa henne i Augusti iår. Vi var tillsammans ungefär 4 månder. Och det var nu precis som förra förhållandet, jag hade långt ifrån lika starka känslor för denna brud som jag hade för X.

Igår så umgicks jag och X igen, efter ungfär 13 månader. Hon luktade exakt likadant och lika gott som hon alltid har gjort, hon var lika fin och hennes leende fick mig som vanligt att smälta genom marken ner till Peking. Vi låg hemma hos mig och kollade på film och små snackade lite om allt möjligt. Sen slutade med att vi låg och mös i varandras armar som vi alltid gjorde när vi var tillsammans.

Vi somna i varandras armar och sov så hela natten. Allting kändes igen som det gjorde för 2 årsen. Imorse åkte hon hem och jag som vet att det kommer inte bli nåt mellan oss och kommit över henne ganska duktigt (trodde jag) har mått kanon hela dagen.

Tills jag gick och la mig för nån timme sen, då jag kände hennes lukt från mina kuddar och exakt samma jävla känsla från tiden vi träffades efter hon dumpa mig kom tillbaka. Det går inte att somna och jag kan inte tänka på nåt annat än henne.

Sammanfattat: Jag kan inte glömma henne, jag kan inte få ordentliga känslor för nån annan brud, jag kan inte komma över henne och jag kommer nog inte få ett förhållande med henne igen.

Vad fan ska man göra?
Har ni nåt liknande att dela med er av?

Jag har säkert skrivit samma sak flera gånger och stavat fel på hälften och svenska grammatiken är väll lika bra som om en nyfödd kines skrivit den. Jag ber väldigt mycket om ursäkt för detta.

Var mest skönt att skriva av sig och jag behöver verkligen hjälp med det här.

peace.

kärlek?

238 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

113 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 113 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..