Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Slagen av en

Postat av pj- den 15 November 2008, 17:58
36 kommentarer · 133 träffar
Hej, igår under natten runt två snaret flyger sig en kompis på mig och slår ett fast knytnäveslag och bryter mitt näsben samt slår ut delar av mina tänder, slaget resulterade i ett fall och även en hjärnskakning. Man kan säga att jag är relativt skärad över incidenten då jag inte blivit utsatt för sådant här förr, man kan säga att det var oprovocerat eftersom jag inte riktigt fått bekräftat varför han gjorde det. Men jag ska försöka berätta händelseförloppet så jag kan få era åsikter

Vi hade varit på en fest och jag pratade lite med en tjej och vi umgicks en del och det blev kanske lite intimt, vilket fall som helst visade det sig enligt han som slog mig att han var på G med henne, men enligt hon stämde ej det, och detta fick jag reda på efter. Han hade inte sagt något till mig innan. Därefter när festen var slut och vi skulle ta bussen hem satt vi där, och jag märkte inte ens att han var förbannad på mig, efter vi klivit av bussen och gått kanske 5 minuter slår han mig från ingenstans så jag däckar, då jag druckit några öl har jag inte en chans att reagera. Därefter kommer polisen och jag blir körd till akuten etc..

jag känner honom genom en bra polare till mig, så jag har itne direkt någon djup "relation" till honom..

Det som är det mest skrämmande är att han gjorde verkligen detta rationellt med tanke på att han satt och funderade på om han skulle slå mig under hela bussfärden, det var liksom ingen black-out-damp-metod..

Frågan är nu ska jag ta skadestånd?

om nånga undrar kommer jag updatera själva förloppet etc

ha en bra dag!

Kräva skadestånd?

105 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..