Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gömma Mappen!-Spel

Postat av snoppibröddetgilladu den 15 November 2008, 01:37
14 kommentarer · 254 träffar
Hellu erfarna fragbajtarE!

På min gymnasieskola så har vi fått egna laptops att använda under våran tid vi studerar på gymnasiet. Vi har därmed fått en del regler på vad man får göra och inte får göra, och regler är ju gjorda för att brytas, inte sant?

Jag har kommit så långt att jag har kunnat ta bort ikonen på mappen där spelet ligger samt texten. Vilket jag gjorde genom "högerklick - egenskaper - byt ikon" + "Högerklick - byt namn - håll inne ALT+tryck 0,1,6,1" Så försvinner texten.

Men nu vill jag gömma filen ännu mer! Finns det något sätt så man inte kan använda "sökmotorn" för att hitta spelet, samt ta bort visningen av storleken på mappen som spelet ligger i? Eftersom mappen som är osynlig ligger i t.ex. mappen skolsaker och den kanske inte borde ligga på 18.1GB när det endast ligger 3-4 word dokument där ^^.

Tacksam för hjälp, vill dölja mitt spel så mycket som möjligt! Puss
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..