1
Hur skulle..?
Postat av idEEkay den 12 November 2008, 20:52
2 kommentarer · 42 träffar
Hej!
Hade en fråga jag hade tänkt ställa er fragbitare.
Satt och funderarde hur livet skulle se ut om man var riktigt rik, nu snackar vi flera hundra miljoner på kontot.
Så hur skulle ert liv sett ut om ni hade så mycket pengar? Hade ni förändrat ert sätt? Asså, sättet ni beter er på mot vänner/familj/flickvän/pojkvän osv.
Hade så mycket pengar förändrat er helt och hållet?
Skulle ni vara lyckliga med så mycket pengar?
Så det är diskusionen:
Hur skulle ert liv sett ut med så mycket pengar? Skulle ni förändrat er helt? Vad hade ni gjort med pengarna?
Själv hade jag typ gjort som Nicholas Cage och köpt en ö och byggt ett hus där och levt livet. Men så klart kan det bli ensamt så hade byggt en väg till fastlandet.
Så, diskutera på :)
/Eran otherwize
Hade en fråga jag hade tänkt ställa er fragbitare.
Satt och funderarde hur livet skulle se ut om man var riktigt rik, nu snackar vi flera hundra miljoner på kontot.
Så hur skulle ert liv sett ut om ni hade så mycket pengar? Hade ni förändrat ert sätt? Asså, sättet ni beter er på mot vänner/familj/flickvän/pojkvän osv.
Hade så mycket pengar förändrat er helt och hållet?
Skulle ni vara lyckliga med så mycket pengar?
Så det är diskusionen:
Hur skulle ert liv sett ut med så mycket pengar? Skulle ni förändrat er helt? Vad hade ni gjort med pengarna?
Själv hade jag typ gjort som Nicholas Cage och köpt en ö och byggt ett hus där och levt livet. Men så klart kan det bli ensamt så hade byggt en väg till fastlandet.
Så, diskutera på :)
/Eran otherwize
Så mycket pengar?
4 personer har röstat