Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

va finns de o göra om dagarna?

Postat av tjalol_gorslol den 12 November 2008, 18:24
47 kommentarer · 77 träffar
Seriöst fragbite, har feta ångest attacker pga av att jag inte gör något om dagarna. Alla bara sitter inne o lirar, o jag som inte orkar sitter bara inne o scrollar i msn listan.. Varje dag e likadan, skola träning sen bara sitter man där, sen blire fredag då drar man på fest och super sig redlös och förstör träningen man tränat under veckan, men liksom, finns ju inget annat att göra i en stad där gymnasieskolan är på ungefär 1500 elever

hade planer på att leta brud, några dagar efter kommer värsta läget att lära känna en riktigt jävla het och nice brud som dessutom var hon ganska into me;> men självklart sumpar jag de :D:DP:P -.- addar henne på msn o frågade om vi skulle göra något nån annan gång, o där fick man dissen. seriöst mår riktigt jävla drygt just nu o ville bara skriva av mig.. btw känner knappt bruden men bara för att jag kunde fått henne, men sumpa det, och sen inte kunde få henne känns de nästan som jag blivit dumpad

vad gör ni om vardagarna såhär på hösten/vintern? spelar wow? hänger med flickvännen? polare? vad gör ni isåfall?

47 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 47 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..