Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träffa en tjej. Tips?

Postat av Azde.fi! den 12 November 2008, 17:42
23 kommentarer · 246 träffar
Hej!

Det är så här att jag har snackat med en tjej ett bra tag nu på msn. Hon bor ungefär 1 km ifrån mig. Vi går på samma skola, men vi har visst inte lagt märke till varandra.
Så var jag på fest och hon var visst där med. Går 1a året på gymnasiet. Så vi snackade lite där, och för mig sa det klick direkt. Som kärlek vid första ögonkastet.
Vi delade många gemensamma saker, har lika torr humor och följer samma serier, har ungefärlig samma musik smak.

Hon är riktigt snygg, söt, underbar. Ja allt!

Så, vi bestämde att vi skulle ses idag. Men har ingen aning vad vi ska göra för ingen av oss visste. Men jag ska åka hem till henne.
Ska vara hos henne kl 7. För hon skulle träna innan vi sågs.

Men till det allvarliga, när jag är nykter är jag riktigt blyg för tjejer. Asså, jag har liksom svårt att starta en konversation. Så, det kommer bli tufft. Men jag gillar henne verkligen.

Så jag behöver tips på hur jag bli mer "normal" inte lika blyg, utan mer som en social person.

Så släng på med tips på hur kan "relaxa" när jag är med henne. Så jag inte är lika stel och blyg.

/Azde.fi!
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..