Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mobiltelefon problem!

Postat av mikaelbraks den 11 November 2008, 17:30
6 kommentarer · 167 träffar
Tjenna jo idag så köpte morsa mig en k660i till mig som vi hade bestämt. När jag kom hem från praon och såg telefonkartongen på bordet öppnade jag den direkt och satte i mitt sim-kort (telia) och batteriet. Det kommer fram inställningar så som tid/datum/språk när jag startar den. Jag gjorde det men sen så ska jag testa ringa till min telefon från hemtelefonen för att testa. När jag ringer står det okänt på min mobiltelefon ? (Jag hade det här problemet innan på min andra mobil också men orkade inte bry mig då, var inte så insat) Kan detta ha något med mitt sim-kort att göra att man måste aktivera eller något? För man vill ju se vem det är som ringer. Eller är det bara nån inställning på telefonen?

Jag får inte heller internet att fungera? har laddat hem senaste internet inställningarna för min telefon från hemsidan. Men får det inte att funka...

En konstig grej är att det står 3G brevid mottagnings laddaren uppe i vänsta hörnet..

Nån som kan detta hjälp mig då!

Bjuder på stavfel och väldigt tacksam för svar!
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..