1
Ljudet krånglar
Postat av Dyseltikern den 11 November 2008, 07:57
1 kommentarer · 197 träffar
Igår när jag kollade runt lite på Fragbite (på morgonen) fungerade ljudet utmärkt. När jag kom hem efter skolan och skulle lyssna på musik tjöt det bara i headsetet när man spelade upp ljud från internet, till exempel YouTube. Startar jag musik som jag redan har på datorn går det att lyssna, men det låter helt "off" och om det är en ganska lugn/tyst låt försvinner ljudet nästan helt.
Ingen har varit på datorn medans jag var i skolan. Jag har testat att köra virusprogrammet, Ad-aware och Spybot Search & Destroy. Jag har även gjort en systemåterställning för att se om det löste problemet. Det gjorde det inte och jag har slut på idéer.
Min polare föreslog att jag tog bort förlängningssladden från mitt Sibera Icemat och sätta headsetet direkt i datorn, men det hjälpte inte heller.
Vad kan jag göra för att fixa det? Måste fixa ljudet innan WotLK, annars dör jag! :(
Ingen har varit på datorn medans jag var i skolan. Jag har testat att köra virusprogrammet, Ad-aware och Spybot Search & Destroy. Jag har även gjort en systemåterställning för att se om det löste problemet. Det gjorde det inte och jag har slut på idéer.
Min polare föreslog att jag tog bort förlängningssladden från mitt Sibera Icemat och sätta headsetet direkt i datorn, men det hjälpte inte heller.
Vad kan jag göra för att fixa det? Måste fixa ljudet innan WotLK, annars dör jag! :(