Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejen @fylle?

Postat av tjejen2 den 10 November 2008, 23:08
45 kommentarer · 71 träffar
Börjar med att säga, "NÅGRA BILDER KOMMER INTE FÖREKOMMA" Och denna profilen är gjord för denna tråd only. Mina felstavningar för ni acceptera. Och säger redan nu att jag är 16år och oskuld.

Det började förra helgen, Jag strulade lite med en tjej och sådant, inget speccielt tänkte jag.

dagen efter fest igen, Strulade lite med henne igen , sov tillochmed hos henne. Vi låg där i sängen osv, Jag försökte knäppa upp bh'n, men misslyckades och hon skrattade åt mig,"Du borde träna lite med din morsan bh" jag blev sur och sa "men klarar du det ens bättre själv" , så hade jag turen att hon var lite dragen och faila =).

Sen i fredags, Så började vi strula sedan säger hon att hon börjat tycka om mig och sådant, jag tänkte ju typ "nej . nej , nej" eftersom jag hållde på med en ny (dålig stil jag vet).

Sket i den andra och tänkte , jag ger henne en chans ikväll,

Sov hos henne igen, fast den här gången fegade jag ur innan "Sexet".

EDIT : BÖRJAR MED! Jag vet att jag inte har bra grammatik,(?) , Jag kan vara 100% ärlig och säga, jag går första året på IV, jag vet att folk kommer skriva pwnd etc etc, Hade jag blivit sårad över det hade jag fan inte nämt det, så stf'u.

Vi har bestämt nu att hon sover hos mig på fredag(efter fest), Hon verkar

Vilja göra något verkar det som @ msn, när hon skriver saker som "Får se hur det går för dig på fredag ;)" osv , (hon vet att jag är oskuld).

Tråden är till för "Enkla sätt för mig att inte fega ur". Och det gör jag ganska lätt känns det som.
Föregående tråd
Nästa tråd

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 45 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..