1
killen som är kär i min tjej
Postat av ulla salmela den 9 November 2008, 21:24
117 kommentarer · 384 träffar
hej alla som läser det här vill bara fråga er om en sak det är så jag har ett problem som jag inte vet vad jag ska göra åt. Det är så att en kille som har vart kär i min tjej som hon FORTFARANDE är "kompis" med smsar henne hela jävla tiden och jag tycker det är jävligt irriterade har nån förslag på vad man kan göra åt det här ?? PS killen är ett år äldre och kan karate skojar inte
seriösa svar tack
så nu har jag skrivit såhär
hejsan ville bara säga att jag tycker det har jobbigt att du smsar "namn" hela tiden jag vet att hon ser dej bara som kompis men tycker det är irriterade som fan fortfarande för vet inte va du ser och tycker om henne fortfarande vet att du var kär i henne och så skulle uppskatta om du sluta skriva till henne för det är irriterade som fan...
okej allihopa han ska sluta skriva till henne hoppas han håller vad han lovat
aja tavk till vissa personer som hjälpte mig
seriösa svar tack
så nu har jag skrivit såhär
hejsan ville bara säga att jag tycker det har jobbigt att du smsar "namn" hela tiden jag vet att hon ser dej bara som kompis men tycker det är irriterade som fan fortfarande för vet inte va du ser och tycker om henne fortfarande vet att du var kär i henne och så skulle uppskatta om du sluta skriva till henne för det är irriterade som fan...
okej allihopa han ska sluta skriva till henne hoppas han håller vad han lovat
aja tavk till vissa personer som hjälpte mig