Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polisjakten.

Postat av Majana den 8 November 2008, 01:13
18 kommentarer · 239 träffar
Jo så här gick det till när jag fick min cykel:

Jag och några polare är ett gäng cykelpojkar, vi stack till Hagacykel förstår ni.
Vi gick omkring och letade lite, mina polare hittade massa GT cyklar, peak o allt möjligt dom tyckte va snyggt.
Själv saknade jag det lilla extra.
Jag stoppade lite ventiler och annat smågods i fickorna, jag kallas BaxarN i min hemstad.

När vi gick ut så fann jag den, min egna lilla röda cykel, den var begagnad men ändå för jävla fin.

Vi stack därifrån med alla saker som vi baxat, polarna hade ju gjort detsamma x).

2 dagar senare hade jag chansen, hade tagit med mig en slags sax som jag klippte sönder stålnätet med.
Sprang in på Hagacykel klippte upp låset på cykeln!

Larmet börja tjuta och poliserna kom, jag körde så fort jag nånsin kunnat, låg kanske i 50 - 60 km/h.
Drar ifrån poliserna eftersom dom inte fick jaga mig i och med risken att jag kan slå mig.
Körde in på en 40 väg, där står dom!
En poliskontroll och jag kommer för snabbt, dom stannar mig och säger att jag kört för fort.
Jag häver ur mig denna kommentar " era jävla snutjävlar, har ni inget bättre för er än att stå med hastighetsmätare på en 40 väg? "
Den ena polisen svarade, nej inte idag vi är nya i poliskåren.

Jag grabbade tag i cykeln och stack därifrån dom jagade mig med helljusen, men jag var ju som sagt en enorm cyklare.
Satsar mot " Tour de France ".

Drog även ifrån dessa tills jag kör på en sten och får punktering.
Poliserna drar efter mig men som sagt, jag springer la 10 blankt på 100 m så jag drog ifrån dom springandes med en cykel.
Jag gömmer mig i skogen som jag nyss sprang in i, i en ihålig ek stor som ett hus.

Jag ligger där i 1-2 h innan jag tror kusten e klar, kliver ur trädet och tar mig till vägen.

Då kommer poliserna, dock denna gång får dom tag på mig ....
.... tror dom iallafall.
Jag tar tag i ena polisen hoppar upp i luften med han och slänger mig bakåt och landar på han " krasch ", hans rygg knäcks till och han blir liggande.
Den andra polisen springer mot mig, jag hoppar upp i luften och gör en frontspark i huvudet på honom, " ka-boom " säger det bara.

Drar därifrån, har inte vågat mig ut från min hus på en vecka.
Skulle uppskatta om ni ej tipsade polisen om FB, kan inte hålla detta hemligt längre, talar därför om det för allmänheten.
Känns oerhört svårt för mig att bära detta ensam.

Här kommer en bild på min kära cykel, den ligger nu även ute för försäljning, ni kanske ser att jag stylat den lite med några fräcka racer märken.

Bild: http://www.blocket.se/vi/18057 070.htm?ca=23_3_s

Har ni blivit jagade av polisen med cykel, bil elr moppe nån gång.
DENNA historia e helt sann även om ni inte tror på den.
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..