Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad händer med mitt liv ?

Postat av _majj3n_ den 6 November 2008, 19:37
33 kommentarer · 63 träffar
Mitt liv är helt förstört. Jag vet inte vad som händer inom mig. känns som att mitt psyke ska rasa samman till en enda stor gryta av ilska och allmänt ledsamma ting.

Allt började förra helgen när jag ertappade min flickvän i bastun naken med min allra bästa vän. Jag hade en liten fest hemma hos mig med många kompisar inklusive min flickvän (som jag varit tsms med i 2.5 år) + hennes kompisar.
Allt började bra, vi hade jätte trevligt tillsammans, satt och sjöng singstar och klunkade bärs. Efter några timmar försvann min flickvän och min kompis.
Jag började leta oavbrutet genom hela huset men fann dom inte. tillslut gick jag in i bastun för att leta en handduk. då satt min flickvän på min bästa vän, BÅDA var nakna. jag vet inte om dom gjorde något men jag kan inte beskriva känslan med ord när jag fann dem. Jag skickade ut alla, gick och la mig.

När jag vaknade nästa morgon så var jag tvungen att gå ut med min hundvalp Sasha. Jag fick friskluft så det var najs. Jag brukar alltid släppa Sasha lös på en gammal grusväg, där är det aldrig någon som är så då kan han springa fritt en stund. Han sprang in i skogen, och kom inte tillbaka. jag började leta efter en stund. då fann jag Sasha död och köttig av blod och inälvor. troligtvis var det en järv eller något liknande som dödade honom.

Just nu vet jag inte vad jag ska göra. Har inte pratat med min flickvän sen incidenten i bastun. vad tycker ni jag ska göra. och vad ska jag säga åt hon ? tacksam för svar! Life Sux
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..