Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem Me Datorn :'(

Postat av HaxpeN♥Fragbite den 6 November 2008, 16:16
9 kommentarer · 62 träffar
Hey Guys N Girls. nu är det ju såhära att igår satt jag vid datorn helt vanligt tills ajg skulle lägga mig,jag stängde av datorn SOM VANLIGT, sen nästa dag efter jag kommit hem från min prao startar jag datorn och ljudet är helt borta om jag ska starta en mp3 fil i ex; windows media player så står det såhära :

"Det går inte att spela upp filen på grund av ett problem med ljudenheten. Det finns eventuellt inte någon ljudenhet installerad på datorn, ljudenheten används kanske av ett annat program, eller också fungerar inte enheten som den ska."

Kanske måste ha nya drivrutiner eller något :S

Och sen har jag ett till problem,

för ett par månader sen fick jag nå virus,det tog bort hårddiskarna :S

Alltså datorn hittar inte hårddiskarna ochman kan klicka på start menyn men man kan inte komma in på "alla program" för det är borta,sen kan man inte hitta åt kontrollpanelen heller "/

Sen om jag högerklickar på skrivbordet tar "egenskaper"

Kommer det fram "systemet har inaktiverat bildskärm på kontrollpanelen" och det roliga är ju att jag inte har ändrat något :S

PLS fragbite hjälp mig :(

& JAG TÄNKER INTE FORMATERA! måste kunna fixas på nå annat sätt "/

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..