Hejsan alla Fragbitare!
Denna härliga höstkväll hände det en liten grej som jag tycker är lite rolig men också lite skum...
Så jag tänkte dela med mig.
Ni får tycka vad ni vill men hoppas ni tycker det var lika kul som jag :)
Det var såhär att min mamma hade satt ut annons på ett par vinterdäck som hon ville sälja och för en stund sen kom det en snubbe hit för att titta på dem och eventuellt köpa dem...
Innan han kom så frågade jag om jag skulle följa med för att hjälpa att bära elr nåt.
Men mamma sa att det behövde jag inte.
Sen så kommer han o plingar på, mamma går och öppnar och han stiger in, hälsa på mig osv, (Jag har mitt rum precis vid ytterdörren).
Sen sa min mamma "Jaha, då får vi gå ner i källaren då för det är där däcken är..."
Då sa han "Jaha, vad trevligt"
Jag tänkte bara "vafan?, ofta man svarar så på en sån fråga...?"
Sen gick dem i alla fall mot källaren.
*Jag sitter kvar här vi datan som vanligt*
Sen när hon kom hem igen så kolla hon lite konstigt på mig och
sa "Du skulle ha följt med..."
Jag frågar: "Jaha, varför då?"
Mamma svarar: "Han var ju värsta snusk gubben, usch"
Jag frågar: "Okej, vad gjorde han då?"
Mamma svara: "Han försökte tafsa och sånt"
Sen innan han skulle åka så vevade han ner bilrutan och sa:
"Jag tycker vi ska träffas fler gånger i höstmörkret för det här var väldigt trevligt"
Morsan svara typ ingenting och sen åkte han.
Jag började garva irl, seriöst.
Ganska sjukt tycker jag av en random gubbe som är här för att köpa bildäck... ;s
Han var typ 55-60 år och raggar på min morsa som är 47.
Edit1:
Jag bor i lägenhet så för att komma till källaren så måste man gå ut genom trappen och sen vidare till nästa gård så jag var lite för långt bort för att göra något..., synd nog ;P
*Mina föräldrar är skilda så jag bor ensam med min mor*
Senare på kvällen berättade morsan även detta:
Morsan frågade honom om han också var ensam, då hade han svarat "Nej jag är gift och har 5 barn men det är ju inget hinder för att man inte kan ha det lite mysigt vid sidan om..."
Det lät inte bra.
Riktigt våldtäktsmansbetéende :)
Slutade läsa där! :)
#6, woot?
#7, Jag bor i lägenhet så för att komma till källaren så måste man gå ut genom trappen och sen vidare till nästa gård så jag var lite för långt bort synd nog ;P
Eller sa garvar du at fittan :D