Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internet PROBLEM (inte strul haha)

Postat av saltomanen den 3 November 2008, 17:38
5 kommentarer · 81 träffar
Nu är det så att mitt internet knasar sig, förstår inte vad som är fel. När jag höll på att ladda ner så gick det upp till 800 och ner till 0 igen hela tiden så jag beslutade mig för att starta om min router och mitt modem (?) eftersom detta brukar åtgärda det problemet. Båda två av dessa sakerna är från Zyxel. Sen när jag startade igen fick jag inte tillbaka internetet! Har testat att starta om datorn, de där två lustiga mackapärerna och reparera internetuppkopplingen.

Detta hände i lördags så jag har gett det tid men det funkar fortfarande inte. Någon som vet vad som är fel? Jag är verkligen inte någon expert på detta så cdet kan hända att jag är helt ute och cyklar :D Jaja all hjälp skulle uppskattas :)))

För övrigt, Vad brukar ni göra när ni sitter vid datorn? Vad för internet har ni? Brukar det krångla? Hur hög uppkoppling har ni? Berätta! ;)

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..