Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jävla skit

Postat av LolsaN den 2 November 2008, 14:14
33 kommentarer · 233 träffar
Jävla skit. Jag satt precis och onanerade och allt gick bra. Jag var i mitt rum och jag hade mina hörlurar på och satt helt naken satt vid min dator runkade iväg till en video på Redtube.

Plötsligt finns det verkligen skarp smärta i min kuk, som om den blev huggen med nål. Jag ryckte tillbaka min hand och den slog i min dator som står på skrivbordet. Passande nog hade jag min deodorant på toppen av och, och den jäveln föll av och landade upp och ner på toppen av min kuk. Heligt jävla skit vad det gjorde ont, och om det inte vore nog så slog den i så hårt att massa deoderant tvingats in i mitt urinrör. Jag har aldrig känt något bränna så jävla brutalt i hela mitt liv.

Jag hoppade ur min jävla stol och ställde mig upp eftersom det gjorde så otroligt ont, vilket orsakade min hörlursladd att ryckas ur min stereo, som orsakade att "OH YEAH BABY! COME DEEP IN MY TIGHT TEEN ASS AH AH AH" duna ut i hela jävla huset på nästan högsta volym. Nu var mina ögon tårfyllda av smärtan från deodorant inuti min kuk, men jag lyckades slå till stereon hårt nog att den stänger av sig. Jag tittade ner och upptäckte blod droppade ur min kuk, så jag antog att en bit plast från deodoranten fastnat i min förhud i samband med dess kollsion med min kuk. Blodet droppande ner för mina ben. Allt detta hände inom loppet av kanske 6 sekunder.

Det kan verka dålig men det blir värre. Precis som jag står där och försöker ta reda på vad fan som hände, så öppnas dörren till mitt jävla rum. Min pappa stod där med en tom blick. Jag frös till och han stirrade på mig, naken med min blodiga erektion i kanske 15 sekunder innan han märkte min datorskärm och den brutala analsex scen som pågick i fullscreen.Han vände sig om och stängde dörren utan att säga någonting. Något som, inte hjälper är att min pappa är en mycket troende kristen. Detta hände för ungefär 15 minuter sedan och han har inte sagt något till mig än. Jag är fortfarande i mitt rum försöker få det helvetes jävla parfymen ur min kuk.

Vad ska jag göra nu??
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..