Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min halloweenkväll

Postat av Chippe! den 2 November 2008, 01:12
23 kommentarer · 174 träffar
Ja det var så att jag och 3 polare var ute och skulle skrämma lite folk, dock slutade det inte som vi tänkt :)

Jag mackan Anton Sofie skulle springa runt lite på Oknö (som en liten ö) och skrämma folk, gick väl sådär, ibland blev dom rädda, ibland skrek dom på oss, blev även en del snubblingar på stock och sten.

När vi tyckte att vi var klara med vårat skrämmande så skulle vi hem till mackan igen.. men vi kom inte långt förens 2st gubbar var ute och letade efter oss. Kollade till vänster och såg att Mackan sprang in i skogen, och till höger om mig såg jag en lampa som bländade mig och jag var på väg att börja springa men då fick någon tag på mig och helt plötsligt låg jag ner med 2 gubbar över mig och dom skrek och höll på...

Vart tog då Mackan, Anton och Sofie vägen? Jo Mackan in i skogen, sofie och anton sprang rakt fram och jag låg på backen och kunde inte andas för en av gubbarna hade sitt knä på min mage... Likamed att jag tappade andan och kunde inte andas, dom skrek att dom skulle ha mitt namn och alla andras och bla bla..

Haha jag dör alltså, så fjantiga dom är.. Sen så hjälpte ingen av mina "kompisar" mig heller utan där låg jag själv med 2 arga gubbar över mig och jag var 100% säker på att dom skulle slå mig.

Och ja dom släppte mig till slut efter att jag bett om förlåtelse osv, dom skulle ringa hem och prata med mina föräldrar men det gjorde dom inte, dom ville väl skrämma upp mig. :)

Hoppas ni förstår lite ;D

För att få någon sorts diskussion, hände något kul er på halloween?
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..