Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur ska jag göra ?

Postat av ewjeawe den 31 Oktober 2008, 20:31
5 kommentarer · 29 träffar
Var ungefär för 2 år sen, så träffade jag en tjej på ett ungdoms ställe där man kunde vara på fredagr och sånt och typ bara vara med alla och ha kul. MEn en dag så kom en tjej som bodde lite längre bort till denna platsen.

Vi låg i soffan och skratta åt allt, men jag var väldig ung och tänkte inte ens på att skaffa en tjej, och hon började väl gilla mig, adda mig på msn och sånt senare så blev det att vi satt i flera dagar och snacka på msn till vi skulle träffas själva för första gången. Jag var där och hon gillade mig, hon låg brevid mig och vi hade det bara mysigt tillsammans, vi gjorde inget spec den kvällen, vi båda var blyga eller något inte vetja.. tiden gick och jag va väldigt vilsen i mig.. min far hade död och sånt, så jag trodde itne hon skulle dissa mig, men för jag inte ville träffa henne andra dagen då hon ville så sluta hon ha kontakt med mig.

jag mår så dåligt när jag tänker tillbaka, väldigt fin tjej som jag aldrig kommer få igen, vet inte varför för jag dissa henne andra gången? Hon blockade på msn och började typ snacka skit eller något om mig istället, vet inte hur jag ska gåvidare.. Mår bara piss typ.

Hur skulle ni gjort, inte roligt när hon bara dissar så, inte vill vara vän eller något bara så sjukt patetiskt? VIlle bara skriva av mig mår bättre själv.

PEace.
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..