Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Frågor om allt möjligt.

Postat av JeXs den 31 Oktober 2008, 18:07
9 kommentarer · 241 träffar
okej. jag har en del grejjer som jag behöver hjälp med och som krånglar just nu.

1. Windows Vista Ultimate x64 och Warcraft 3....

Har försökt nu ett tag att spela wc3, men inget funkar. Finns det något sätt att lösa 64bitarsproblemet? eller måste jag helt enkelt göra en partition med xp? (vad som händer är att efter jag spelat en 2-10 minuter, så fryser grafiken, blir pixlig, sen dör datorn.)

2. Nätverks-media-server...

Tänkte sätta upp en mediaserver till tvn på ovanvåningen.

Just nu går det inte så bra eftersom datorn jag hade tänk använda inte ens kommer in i bios när man startar den... menmen.

Lite tips? vad tycker ni man ska köra för program? har bränt ut en cd med mythbuntu, men vet inte hur bra det är...

3. Csproblem.

Sedan jag bytte dator har jag en 22" skärm och upplösningen 1680x1050, självklart kunde jag inte köra cs på en så stor skärm, så jag testade run in a window, med lägre upplösning. Men så vid ett tillfälle, testade jag så låg upplösning att när jag startar cs, så kommer rutan upp, sen försvinner den = cs startar inte.

Har testat att installera om steam osv. inget hjälper.

Finns det något sätt att fixa så att cs har default options redan innan man startar det?

4. 1337 - 42.

Med den här tråden får jag 1337 kommentarer! och 42 trådar. Känns ju ganska ultimat, dags att sluta hänga på fragbite helt och hållet? (sitter inte här så mycket längre, tycker det har blivit för omoget)

Ska man sluta kan man ju lika gärna göra det med fin statistik att lämna bakom sig.

5. Flickan och jag har gjort slut för nån vecka sen =( Vad är bästa sättet att bli glad och kunna träffa andra tjejjer igen utan att tänka på henne? (varade 6 månader) se poll...

#edit..

#2 tack =)

#4 har testat det.. ändrade till windows 98. men det funkade inte.

och #7 Om du tänker efter lite så fattar du kanske att mina kompisar inte kan detta? Varför skulle jag annars fråga här. Det är inte grejjer som alla kan precis, kan du svaren? Såfall får du gärna hjälpa mig.

Sätt att glömma kärlek?

13 personer har röstat

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..