Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Våldtäktsoffer bör skylla sig själva

Postat av trol1 den 31 Oktober 2008, 16:53
296 kommentarer · 391 träffar
Innan obscena mängder kommentarer kastas över mig huruvida jag är kvinnohatare eller inte, hear me out.

Jag satt och surfade runt i vanlig ordning när jag hittade en blogg som jag fastande oerhört för. Speciellt ett inlägg fann jag väldigt intressant; det diskuterade till vilken grad kvinnor som blir våldtagna, under specifika förhållanden, bör skylla sig själva.

Ifall ni har tid och lust, och likt mig inte är så förtjust i den omfattande feminismtrend som genomsyrar Sverige, ta en titt och diskutera ifall ni håller med eller inte!

http://professionell-cynism.bl ogspot.com/2008/06/kvinnor-br- p-defekta-gener.html

EDIT: Jag har aldrig sagt att detta på något vis rättsfärdigar en våldtäkt. Våldtäktsmännen är fortfarande samma svin. Vad som diskuteras är huruvida offren bör skylla sig själva.

EDIT2: Vi lever inte i ett utopiskt samhälle. Man -BORDE- få klä sig hur man vill, man -BORDE- få vara och se ut hur man vill. Verkligheten däremot, skiljer sig markant från hur det borde vara. Därför diskuterar vi ur det perspektiv vi lever i idag, och inte något jävla utopiskt samhälle som endast existerar i era nattliga drömmar.

EDIT3: Jag är väl medveten att trådnamnet inte fullt korrekt speglar trådens innehåll. Dock, som tidigare nämnt, är Fragbite-användare ganska roliga att provocera, därav valet. Vad som diskuteras, för de retarderade idioter som fortfarande inte har förstått det, är huruvida en kvinna kan skuldbelastas ifall hon medvetet ökar risken för en våldtäkt. Föresten, idioter som #110 håller jag inte alls med, ifall någon nu trodde det.
Föregående tråd
Nästa tråd

296 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 296 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..