Tjo fragbite.
Jag var på en fest igår natt i en lägenhet.Jag kände inte han som ägde lägenheten och inte min kompisar heller för den delen men nån hade bjudit in oss. Jag och mina 7 polare gick in och festade hårt som fan.
Allt gick bra tills danne(Minsta kompisen av oss) låg med en killes brud. Killen som var tsm med bruden vart snortokig och började hojta och slänga saker mot danne och delar av lägenheten. Jag och mina polare försvarade danne så klart men det blev bara en massa snack.
Ägaren blev såklart galen och skickade ut alla till parkeringen utanför.
Där stod vi mitt ute på parkeringen och skrek och kom ingenstans. Efter en stund fick danne en idé och gick fram till killen som var snortokig och sa att hans tjej var skön och lite mer. Snortokiga killen tog upp glasflaskan och kastade den i huvudet på danne. Danne deckade halft som half och vi hoppade på snortokiga killen och hans kompisar på oss. Det blev bara en massa kaos eftersom ingen visste vilka vi var osv.
Någon inne på festen tidigare hade ringt polisen så dom kom när vi slogs.
Polisen tog oss alla till stationen eftersom alla var mer eller mindre blodiga och såg förjävliga ut. Men nu har polisen släppt de andra gänget och några från vårat, som jag tex. Men det flesta sitter häktad för misshandel.
Jag kan inte fatta varför mina kompisar sitter häktad medans de andra gänget blev frisläppt. Det var ju dom som kastade flaskan och inte vi.
Polisen säger att dom inte säger mer i nu läget
Disc: Varför släpper dom inte mina kompisar med?? Någon som har lite erfarenhet av varför?? Varför får polisen inte säga mer till oss som var med?? Hur lång tid kan dom få sitta??
Tack i förhand
http://www.komplett.se/k/ki.as px?sku=302910
Byt till denna pastan, typ bästa dukan köpa!