Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ROUTERPROBLEM dlink (di-604)

Postat av ThinhO den 30 Oktober 2008, 23:53
3 kommentarer · 302 träffar
Tjenare, det är så att nu sitter jag med en gammal router här som jag letat fram ute i förrådet för att jag behöver den numera hemma hos morsan, men det är så att jag har glömt bort lösenordet på routern när jag ska logga in på den via http://192.168 . ; ah ni vet.

det är inte admin:admin inte dom orginella vet de sen tidigare har bytt till ett eget, hur fan requestar jag pw't? har inga grejor kvar heller utan bara routern och strömkabeln till det, gissar att detta är slutet men det skadar ju inte att fråga. om någon tycks veta eller kan hjälpa så kan ni ju meddela!=) Tack på förhand Dlink|ThinhO

----------------------------- ------------------------------ ----------------------------

OKEJ! hahahah, när man gör sånna här tabbar ska man egentligen inte låtsas som någonting men jag berättar sanningen xD tar skratten, bjuder på dom =)

hur man gör för att ordna detta problem är att man går och frågar lillasyster om ett örhänge, sen resetar man router och det funkar igen!

varsågod gratisskratt! hare ses vid nästa newB problem!

ADMINS: ni kan stänga tråden

har du haft samma problem?

2 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..