Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min kompis olycka

Postat av t0mpah den 30 Oktober 2008, 17:44
84 kommentarer · 81 träffar
Hej.

Det har nu gått en dag sedan min kompis Lasses olycka.

Jag är otroligt ledsen och ska skriva av mig lite.

Jag bryr mig inte om stavfel eller sådant skit.

Jag, Lasse och min kusin Tim skulle ut och smälla lite raketer.

Vi hade med oss airbombs, tjutraketer och annat skit.

Vi sprang runt då vid tre tiden på natten och sprängde brevlådor, la tjutraketer i avgasrör osv.

Efter en timme så såg vi ett ställe där det fanns 10 brevlådor i en klump om man säger så.

Lasse ville spränga alla 10 och det ville vi med. Så Lasse kopplade ihop alla airbombs med någon slags tråd han snattat från sin far och tände på. Jag och Tim hade sprungit i förväg för brevlådorna var vid polishuset och vi ville vara en bit ifrån när det skulle smällas. MEN då fastnar Lasse i en grop vid brevlådorna. Han får inte ur sin fot ur gropen och skriker efter hjälp. Men vi hörde inte för både jag och Tim lyssnade på iPod så small det.

Lasse föll mot marken och när vi märkte att han inte var vid oss så sprang vi tillbaka.

Där låg han. Helt blodig begravd av brevlådornas splitter.

Jag och Tim tog mopederna hem och hämtade hans föräldrar. Dom körde honom direkt till akuten och vi följde med, dom var hur arga som helst på oss och det förstår både jag och Tim.

Han ligger fortfarande i akuten och vi vet inte hur det är med honom.

Vi vill inte att han ska dö såklart.

Jag skiter i stavfel eller särskrivning om det blev det.

Diskussion har något sådant här hänt dig eller någon du känner?

EDIT 1: Vi vet fortfarande inte hur det är med honom.....

EDIT 2: Fortfarande inte fått något svar......
Föregående tråd

84 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 84 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..