God kväll fragbite! snurvl här IGEN!
Igår skrev jag en tråd där jag berättade att jag och mina vänner hade tänkt spela(leka?) Anden i glaset och vi sökte efter lite kuslig bakgrundsmusik. Vi fick väldigt (och då menar jag VÄLDIGT) dålig respons men nu är det en ny kväll och vi har tagit nu krafter efter gårdagens fiasko!
Nu vill vi göra något annat och i brist på fantasi vänder vi oss till er, Fragbite. Den trogna sidan för CS och lite till.
Vi vill nu att ni ska överösa oss med läskiga tips på vad man kan göra en ruggig höstkväll! Gärna något i samma anda som Anden i glaset men vad som helst går bra.
De senaste skräckfilmer vi sett har inte varit särskilt imponerande så därför är vi inte jättesugna på att glo på en skräckrulle men har du ett filmtips du bara måste dela med dig, gör det!
Kasta ägg är en väldigt rolig, dock något destruktiv sysselsättning, men eftersom regnet öser ned och vinden piskar hårt så är det tyvärr inget alternativ.
Så ös över oss alla era tips som kan förgylla våran Halloweenkväll.
Med vänliga hälsningar Snurvl.
Edit: på grund av att dagens fragbitare är så trångsynta och tråkiga har jag kommit på ett eget sätt att fördriva kvällen.
Vi ska kombinera att titta på film och anden i glaset.
Först skall vi glo på Mirrors (
http://www.imdb.com/title/tt07 90686 /) och sedan skall vi röra oss upp mot vinden och spela anden i glaset där uppe, läbbigt va!? :)
2. Ni går in i spelet och en av er invitar den andra till gruppen
3. Kör tillsammans och enjoy 300% mer xp.
Välj ut ett ansikte ni vill ha, fulast vinner.
Rent A Faaaaaaaaaaaaaaaaaace