Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vittna idag!

Postat av LaL^_^Le den 29 Oktober 2008, 08:52
19 kommentarer · 124 träffar
Tjena fragbite!

Skulle behöva lite hjälp, det är nämligen så att jag ska vittna om ca 45 minuter och jag har aldrig varit med om det innan vet bara att jag ska infinna mig vid rättsalen vid 09.30 någon som kan ge mig ett kortfattat svar om hur det kommer går till är lite nervös faktiskt :P

kommer med lite edit då det flesta ville det.

Jag kom in i salen och det var ca 20 människor som publik. Eftersom jag aldrig varit med om detta innan så vart jag kusligt nervös innan och undertiden jag vittnade.

Dem ställde frågor och svarade så ärligt jag kunde, gjorde även som det flesta sa att om jag inte kom ihåg något så skulle jag svara att jag var osäker. Med andra ord gick det faktiskt bra men som sagt var VÄLDIGT nervös och rösten brast några gånger faktiskt då han som vart anklagad gav mig en ond blick haha

Vill även tillägga att den anklagades advokat vart galet duktig på att förvränga och mixa frågorna han ställde dem även 2ggr om men det hjälpte honom inte tyvärr!

Nyligen hemkommen känns skönt att ha det gjort nu, tillbaka till gibbandet haha ;D

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..