1
Dagen min bror försvann
Postat av t0mpah den 28 Oktober 2008, 18:30
117 kommentarer · 183 träffar
Hej.
Jag är riktigt ledsen och känner för att skriva av mig.
Min bror försvann och jag ska berätta sagan.
Jag kom hem vid tre tiden efter skolan.
Jag slängde jackan och ryggsäcken som vanligt i hallen och ropade om någon var hemma.
Mamma och pappa var hemma. Jag satte på datorn och slog en sjua i toan.
Efter en halvtimme så kom min bror hem. Han hade haft kvarsittning.
Vi åt efter en stund och jag satte mig vid datorn. Senare på kvällen vid åtta tiden så skulle min bror ut och måla, han är graffiti målare. Jag ville följa med men fick inte eftersom att han skulle måla på ett tåg och då skulle det bli för jobbigt om jag var med. Så jag stannade hemma och kollade på film istället.
Sent på kvällen vid läggdags får vi ett samtal från polisen. Han säger att min bror är misstänkt för en rad brott för målandet och han sa att min bror smet ifrån honom. Polisen sa att han inte visste var min bror var.
Mamma började gråta och vi tog alla på oss våra ytterkläder och tog bilen för att leta efter min bror.
Vi letade i 2 timmar sedan blev klockan ett på natten. Det var för sent och vi gick hem för att sova.
Ingen av oss kunde sova så jag satte mig vid datorn och spelade.
Vi har fortfarande inte fått något samtal men jag hoppas min bror kommer hem.
Diskussion; har någon av era nära eller kära blivit försvunna?
EDIT: Han har fortfarande inte kommit hem.....
EDIT 2: Jag har försökt ringa runt till kompisar men inget vet vart han är, det har nu gått några dagar och vi är riktigt, RIKTIGT oroliga.........
Jag är riktigt ledsen och känner för att skriva av mig.
Min bror försvann och jag ska berätta sagan.
Jag kom hem vid tre tiden efter skolan.
Jag slängde jackan och ryggsäcken som vanligt i hallen och ropade om någon var hemma.
Mamma och pappa var hemma. Jag satte på datorn och slog en sjua i toan.
Efter en halvtimme så kom min bror hem. Han hade haft kvarsittning.
Vi åt efter en stund och jag satte mig vid datorn. Senare på kvällen vid åtta tiden så skulle min bror ut och måla, han är graffiti målare. Jag ville följa med men fick inte eftersom att han skulle måla på ett tåg och då skulle det bli för jobbigt om jag var med. Så jag stannade hemma och kollade på film istället.
Sent på kvällen vid läggdags får vi ett samtal från polisen. Han säger att min bror är misstänkt för en rad brott för målandet och han sa att min bror smet ifrån honom. Polisen sa att han inte visste var min bror var.
Mamma började gråta och vi tog alla på oss våra ytterkläder och tog bilen för att leta efter min bror.
Vi letade i 2 timmar sedan blev klockan ett på natten. Det var för sent och vi gick hem för att sova.
Ingen av oss kunde sova så jag satte mig vid datorn och spelade.
Vi har fortfarande inte fått något samtal men jag hoppas min bror kommer hem.
Diskussion; har någon av era nära eller kära blivit försvunna?
EDIT: Han har fortfarande inte kommit hem.....
EDIT 2: Jag har försökt ringa runt till kompisar men inget vet vart han är, det har nu gått några dagar och vi är riktigt, RIKTIGT oroliga.........