Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hatar apoteket

Postat av Shobero den 28 Oktober 2008, 13:19
17 kommentarer · 147 träffar
Tja . var ner på apoteket för ca 5 min sen för att köpa basiron, som alla säger hjälper jättebra mot finnar. Jag gick in lite diskret (lite pinsamt om ngn i skolan såg mig inne på apoteket stå och välja bland finn-medel) och började kolla efter basiron i hyllorna. Trodde jag skulle hitta det hur lätt som helst men så fan heller. Stod där i mer än 10 min helt stilla och tittade efter basiron acne gel 5% medans jag hörde en kärring som snackade med de anställda om hemoroider och en gubbe som snackade om fotsvamp. Jag fick mer och mer ångest av att stå där och vågade inte fråga om basiron, feg som jag är. Så det fick bli nått neutrogena skölj-medel
http://www.apoteket.se/apoteke t/jsp/polopoly.jsp?d=4520&Prod uctSKU=229378&prodinfotype=&sh owBuy=true&action=showProdInfo .

Nån som vet var basiron-medlet brukar vara, står det bakom hyllan, det borde det väll inte göra eftersom det är receptfritt ?

Och nu till huvudfrågan , Är det någon som vet om det där medlet jag köpte fungerar? , är det någon som testat ?
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..