Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med dator!

Postat av datorhylla den 27 Oktober 2008, 20:51
3 kommentarer · 74 träffar
Hej käre fragbitare!

Nu ligger det till såhär: min laptop har pajjat och tänkte kolla om nån av er kunde ha nått svar på min fråga! När jag starten den så kmr nån "American Megatrends" sen rullar det på massa text, i slutet av texten står det: F1 to run system, F2 to run setup ( nåt i den stilen) jag trycker på F1 eftersom jag vill gama wow.. när jag gör det blir skärmen svart och med en vit text står det : Password: ( jag omformatera datorn nyligen och har inte satt nåt password på den) jag har testat att inte skriva nånting men då blir det fel. När man har skrivit fel 3 gånger står det typ: F1 to run without password check. Trycker man då F1 så blir skärmen svart och en liten vit grej blinkar upp i vänstra hörnet, har låtit datorn stå så ett tag om hopp att den ska starta ordentligt vilket den inte har gjort! Nån som vet om det kan vara nåt password som e "standard" som det kan vara eller om nån vet hur man byter password lr kmr förbi det här så jag kan spela wow! Tack på förhand // datorhylla

trycker jag på F2 kmr samma skit med PW!
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar