Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

kommer inte in på mina bilder

Postat av kallep0nken den 27 Oktober 2008, 20:44
7 kommentarer · 25 träffar
Tjenare.

Fick igång min gamla hårddisk igår. Vilket gjorde mig väldigt glad för jag har en massa bilder, musik och film på den.

Var ca 2 årsen jag använde den så det var väldigt roligt att få tillbaka sina gammla grejjor.

Men problemet är att jag inte kommer in på mina bilder vilket gjorde mig ledsen eftersom det finns fullt med fest bilder osv osv där i.

När jag klickar på "mina bilder" kommer detta upp:

http://data.fuskbugg.se/skalma n01/-WHY.JPG

nån som vet varför och hur jag fixar det?

jag fixade det.

Lösning

För att lösa problemet måste du stänga av förenklad fildelning och bli ägare till mappen. 1. Så här stänger du av förenklad fildelning: a. Klicka på Start och sedan på Den här datorn.

b. Klicka på Mappalternativ på Verktyg-menyn och sedan på fliken Visning.

c. Avmarkera Använd förenklad fildelning (rekommenderas) under Avancerade inställningar och klicka på OK.

2. Högerklicka på mappen du vill bli ägare till och klicka sedan på Egenskaper.

3. Klicka på fliken Säkerhet och sedan på OK i Säkerhet-meddelandet (om något sådant visas).

4. Klicka på Avancerat och sedan på fliken Ägare.

5. Klicka på ditt användarnamn i listan Namn, Administratör om du är inloggad som administratör, eller på gruppen Administratörer.

Om du vill bli ägare till innehållet i mappen markerar du kryssrutan Ersätt ägare av underbehållare och objekt.

6. Klicka på OK.

Följande felmeddelande kan visas, där Mapp är namnet på mappen du vill bli ägare till.

Du har inte behörighet att läsa innehållet i katalogen Mapp. Vill du ersätta katalogbehörigheterna med Fullständig behörighet? Alla behörigheter kommer att ersättas om du klickar på Ja.

7. Klicka på Ja.

8. Klicka på OK och ange sedan önskade behörigheter och säkerhetsinställningar för mappen och dess innehåll.

till er som har samma problem

May The Force Be With You

//kalle

Kommer ni köpa FABLE II?

8 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar