Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

inga känslor

Postat av hejsansvejsan10 den 27 Oktober 2008, 12:30
104 kommentarer · 257 träffar
SERIÖSA LÄSARE, HJÄLP!

Tja, under hela mitt liv så har jag aldrig haft några känslor, jag har under hela mitt liv fått dölja det för att inte värka konstig eller så o de går bara bra :) asså vet någon va det kan bero på? ja vill ej ha kommentarer om att ja e någo psyko elle liknande, bara seriösa svar tack...

om någon dör eller skadas så skulle jag ej känna någonting. Och i skolan till exempel, om vi ska ha ett prov o det är 20min kvar o jag inte har pluggat, så bryr jag mig inte alls, till skillnad från alla andra som blir nervösa, kanske stressade.

om någon ska döda mig, slå mig elle kanske bara tjafsa.. så bryr ja mig inte alls, och jag skulle kunna döda en person utan att känna medlidande.

Men annars så har jag under hela mitt liv varit normal, ja har vänner o allt de där som en normal människa har/gör.. gymmar på fritiden o är med min tjej o en del med mina vänner o hittar på nått :)

de finns en hel lista på saker ja ite bryr mig om o saker som har hänt men ja orka inte ta upp allt utan tycker att detta får räcka för tillfället. Seriösa svar tack :) ha det bra allihop ;)
Föregående tråd
Nästa tråd

104 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 104 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..