Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad gäller? Wow konto.

Postat av JerkfiskarN den 26 Oktober 2008, 13:20
9 kommentarer · 27 träffar
Tjao.

Sålde för någon månad sedan ett wowkonto till en kille från stan.
Dom enda uppgifterna jag hade om accet var Accnamn + Pass.
Jag fick accet av min kusin som saknade massa uppgifter, t.ex SQ och SA. Med andra ord kunde ingen av oss ta tillbaka accountet.

Och när den här killen köpte accet av mig för 800:- sa jag det att ingen kan ta tillbaka accet, och om du skulle bli hackad så är du bara klantig men min kusin får försöka skicka ett mail till blizzard.

Mailet är ivägskickat för cirka 1mån sen, men vi har ännu inte fått något svar, men jag antar att svaret är att vi måste ha alla uppgifter till accet..?

Nu vill iaf den här killen att jag ska betala tillbaka 800:- till honom vilket jag tycker är fel då varken jag eller min kusin har tagit tillbaka accet. Så det enda alternativet är att han har blivit hackad av en kines lr nåt, eller att han ljuger för mig vilket jag inte tror.

Men då är frågan, tycker ni att jag ska betala tillbaka?
Jag menar; går man och köper en vas på blocket och sen tappar den i golvet kan man ju inte begära pengar tillbaka av säljaren?

Inget kvitto finns.

Ska jag betala tillbaka?

16 personer har röstat

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..