Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nya Nvidia drivrutiner

Postat av vandalizm den 23 Oktober 2008, 23:03
8 kommentarer · 53 träffar
Jo, igår fick jag händerna på farcry 2 vilket jag har sett fram emot ett bra tag nu, och efter installen var klar så starta jag det, så stod det att mina drivrutener var "too old" men spelet funka endå men jag tenkte lika bra att ladda hem den nysta såklart, så efter jag hag hade laddat hem den och instalera den och sedan då starta om datorn så slocknade skärmen varje gång jag kom till windows login, försökte i ca en timma tills jag bestämde mig för att forma datorn,
jag har aldrig format datan med vista förut så jag kika runt lite och hitta aldrig hur jag forma datan:P men jag hitta en liknande funktion där jag kunde åteställa datan till några timmar tidigare idag och det funka perfekt.

nu så undrar jag är det något fel med den nyaste nvidia 8 seri drivruterna eller vare bara min dator som flippa totalt, någon som fick samma problem?

hur formar man med vista ?

detaljer: 8800gts 512, inga virus whatsoever.
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..