1
Datorstolen stinker bajs, fisit sönder!
Postat av aber den 23 Oktober 2008, 19:03
44 kommentarer · 5 263 träffar
Jag vet att denna tråd kan ses som oseriös av både fragbitepoliser och användare men frågan är 100% seriöst ställd, behöver hjälp! Och jag vänder mig till fragbite för det är här jag förväntar mig bäst svar, är hänger folket med bäst erfarenheter inom ämnet skulle jag tro!
Det är nämnligen så att jag förmodligen har pruttat så mycket att all metangas, bajsgas eller vad du nu väljer att kalla det har fastnat i stolen. Den sitter kvar och det luktar faktiskt illa om den.
Jag har provat att spraya den med parfym men det får den bara att lukta ännu konstigare.
Och ja jag har slutat att fisa, iaf när jag sitter i stolen. =D
NÅGRA TIPS?
Har ni drabbats av samma sak någon gång? Hur gjorde ni för att lösa det?
Diskutera hysterin som uppstår när man fiser i sällskap av andra, det är ju naturligt. Sluta lacka sönder!
Det är nämnligen så att jag förmodligen har pruttat så mycket att all metangas, bajsgas eller vad du nu väljer att kalla det har fastnat i stolen. Den sitter kvar och det luktar faktiskt illa om den.
Jag har provat att spraya den med parfym men det får den bara att lukta ännu konstigare.
Och ja jag har slutat att fisa, iaf när jag sitter i stolen. =D
NÅGRA TIPS?
Har ni drabbats av samma sak någon gång? Hur gjorde ni för att lösa det?
Diskutera hysterin som uppstår när man fiser i sällskap av andra, det är ju naturligt. Sluta lacka sönder!