Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blacklist: KÖP ALDRIG EN SAMSUNG TFT/LCD

Postat av Cardigan D den 23 Oktober 2008, 11:46
65 kommentarer · 400 träffar
Hämtade ut min nya skärm, en Samsung Syncmaster T220 den 12:e Oktober.. Efter ett tags användande inser jag att jag det är en död pixel på skrmen.

Det skumma är att den måste vart där från början, men pixeln är röd? En död brukar väl vara svart?

Aja, on topic:

Samsungs pixelgaranti är SKIT. Dom säger att man måste ha minst 4st döda pixlar för att det ska räknas som ett pixelfel ELLER 2st döda pixlar inom en radie på 15mm.

Helt sinnessjukt, dom har sålt mig en trasig skärm och vägrar ta in den på repration/byta ut den.

I kartongen låg det ett garantipapper "warranty card". I det pappret står det ett antal saker som EJ omfattas av garantin, såsom: Natrukatastrofer, Krig, Självorsakade skador och blablalba. Men något om pixlar står det inte.

Om man har utformat en så noggrann garanti men inte skrivit med något om pixelfel, då får dom skylla sig själva. JAG SKA HA EN NY SKÄRM!

Den där jävla pixeln äger ju hela skärmen, den är röd, sitter mitt i skärmen och JÄVLIGT störande.

Mitt förslag till Samsung är att dom trycker ut nya garantipapper och skickar ut till ALLA företag som säljer Samsung skärmar! Och skriva med vad som gäller pixelfel..

Jag ska ALDRIG mera köpa en Samsungprodukt, och får jag en gratis ska jag slå sönder den med glädje..

Får jag ingen ny skärm, så kan Samspung äta skit! Och så kan hela jävla Samsung suga Holmspung istället!
Föregående tråd
Nästa tråd

65 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar