Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bensindrivet elverk

Postat av Frailty den 22 Oktober 2008, 20:20
4 kommentarer · 628 träffar
Hejsan! Jag har lite funderingar. En polare och jag funderar på att åka till hans föräldrars sommarstuga till helgen. Vi tänkte ta några öl och ljuga lite (som sig bör:) Det tråkiga är att det inte finns någon tillgång till el i stugan. Jag frågade honom om vi skulle köpa ett bensindrivet elverk som man kan ha när man väl åker dit. Fint att kunna koppla in en laptop eller en stereo. Har ni något bra tips på bensindrivna elverk? Jag är lite halvdålig på det området. Drar elverket mer bensin ju mer man har inkopplat eller drar det lika mycket hela tiden. Tror ni att bensinen räcker länge om man inte sitter 24/7 utan bara lite då och då. Visst, jag kan gå in på rustas hemsida och glo men man blir fan inte smartare av det :) någon som har personliga erfarenheter? ;) Ha d gött!
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..