1
Ringa blizzard, vad ska jag säga?
Postat av Y46i0 den 22 Oktober 2008, 19:13
31 kommentarer · 431 träffar
Tjena jag tänkte ringa blizzard eftersom jag har glömt bort mitt lösenord (pga att jag byter lösenord varje vecka och nu har jag inte spelat på 1 månad så kommer inte ihåg det nuvarandra lösenordet). Accountet var skapat 2005 och jag har aldrig behövt använda mig av min secret request, men nu gjorde jag det..
De är dock det att jag har glömt bort mitt secret answer.. Jag är original ägaren, har CD-key till original wow och TBC.
Vad ska jag säga när jag ringer deras Account and Billing support? Har hört från polare att det räcker att säga att man glömt av secret answer och lösenordet.. så det räcker med att ge CD-keys och registered email för att dom ska fixa det, är det sant?
De är dock det att jag har glömt bort mitt secret answer.. Jag är original ägaren, har CD-key till original wow och TBC.
Vad ska jag säga när jag ringer deras Account and Billing support? Har hört från polare att det räcker att säga att man glömt av secret answer och lösenordet.. så det räcker med att ge CD-keys och registered email för att dom ska fixa det, är det sant?